شرایط و ضوابط استفاده

کاربر گرامی جهت استفاده بهینه از خدمات زوبو خواهشمند است موارد زیر را مطالعه فرمایید. توجه داشته باشید که ثبت نام در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل همه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی کاربر است و شرایط و قوانین مندرج، به عنوان توافق‏‌های قبلی به حساب می آید.

قوانین عمومی

اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی زوبو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط خواهد بود. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های زوبو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی زوبو اقدام نماید.

شرایط و قوانین

لازم است که مشتریان در هنگام ثبت سفارش اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیراین صورت مسئولیت بروز هرگونه مشکل و زیان احتمالی بر عهده ایشان است. علاوه بر این تحویل سفارش های ثبت شده تنها به شخص معرفی شده در فرم اطلاعات مشتری انجام می پذیرد؛ شخص معرفی شده می تواند شخص کاربر و یا فرد مورد تایید وی باشد.

در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد و یا به هر دلیلی تیم زوبو با مشکلاتی در جهت تامین اجناس مواجه شود، حتی پس از سفارش‌‏گذاری مشتری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه ایترنتی زوبو محفوظ است.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی خرید مانند اتمام موجودی کالا یا ... مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.
در صورت بروز خطا در درج قیمت کالاهای موجود، فروشگاه اینترنتی زوبو می تواند سفارش ثبت شده مشتری را ابطال و وجه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز نماید.

خدمات، داده ها و محتویات سایت زوبو ، صرفاً برای استفاده شخصی و غیر تجاری کاربران عرضه شده است. هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات، پیگرد قانونی خواهد داشت. هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در این سایت برای فروش، تولید مجدد و یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. استفاده از محتویات سایت زوبو برای سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مدنظر نباشد، با ذکر منبع و آدرس سایت مجاز می باشد.

مطالب سایت زوبو ممکن است شامل لینک هایی به سایت های دیگر باشد. زوبو این لینک ها را برای سهولت کاربران فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک ها به معنی تأیید یا ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. این سایت ها تحت کنترل زوبو نیستند و زوبو هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایتها، از جمله لینک ها، مطالب و عکسها ندارد.

سیاست گذاری قیمت

سیاست قیمت‌‏گذاری در زوبو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در زوبو قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، زوبو موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود و شامل هزینه مجزا نخواهد بود.

ارتباطات الکترونیکی 

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات زوبو استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به زوبو ایمیل می‏‌زنید و یا به هر روش غیر حضوری دیگری با زوبو ارتباط برقرار می نمایید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی حساب می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که تیم زوبو به هر صورت ممکن به درخواست شما پاسخ دهد.

برگشت/تعویض کالا

موارد ذیل شامل قانون بازگشت کالا خواهد بود. 

  1. زوبو تعهد می کنید محصولات را در بسته بندی مناسب و سالم به مشتری برساند ، درصورتی که محصول درحین ارسال دچار مشکل شود محصول بازگردانده و وجه آن طی پنجروز کاری به حساب اعلام شده از سوی مشتری بازگردانده میشود یا در صورت تایید مشتری محصول سالم جایگزین می شود. 
  2. محصولاتی که تاریخ مصرف آنها اعتبار ندارد. 
  3. در صورت مغایرت محصول ارسال شده با محصولی که در سایت ارائه شده است. 
  • توجه 1: در نظر داشته باشید که تغییرات جزیی در بسته بندی ، رنگ و شکل ظاهری که به اصالت کالا ضربه ای وارد نمی کند ، شامل این مورد نخواهد بود. 
  • توجه 2: از آنجایی که محصولات ارسالی مواد غذایی می باشند، در صورت وجود هرگونه مغایرت بسته ارسالی با فاکتور سفارش، مشتریان تهران حداکثر 6 ساعت و مشتریان شهرستان ها حداکثر 1 روز کاری پس از تحویل کالا فرصت دارند تا مراتب را از طریق تلفن اعلام بفرمایند.
  • توجه 3: برگرداندن کالا پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
  • موارد احتمالی پیش بینی نشده را از طریق تلفن اعلام نمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.
  • در تمامی موارد ذکر شده ارائه فاکتور خرید یا شماره پیگیری سفارش ضروری است.


هدف ما جلب رضایت مشتری و ارائه محصولات کاملا با کیفیت به مشتری است. از اینرو محصولات ارائه شده از تامین کنندگان معتبر و مجاز خریداری می شود. در صورت وجود هر گونه مغایرت یا داشتن انتقاد و پیشنهاد می توانید مراتب را از طریق بخش "تماس با ما" پایگاه اینترنتی، ایمیل و یا تلفن اطلاع رسانی کنید تا در اسرع وقت پیگیری شود.